Fundacja Amicus, na podstawie umowy zawartej z władzami Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, jest wyłącznym podmiotem zarządzającym wszelkimi formami reklamy na terenie UMK. W związku z tym sprawy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych lub umieszczaniem treści reklamowych na terenie UMK będą każdorazowo wymagały uzgodnienia z nami. W stosunku do reklamodawców, którzy nie dostosują się do obowiązującej procedury, będą wyciągane sankcje finansowe.
Posiadamy bardzo duże możliwości w zakresie reklamy, począwszy od ekspozycji plakatów reklamowych (na tablicach, gablotach i słupach), roll-upów, potykaczy, poprzez kolportaż ulotek lub innych materiałów reklamowych.
Jak zacząć się reklamować na UMK?
Na początek proponujemy zapoznać się z cennikiem, w którym zostały przedstawione lokalizacje i ceny poszczególnych form reklamy. Następnie drogą mailową (fundacja@umk.pl) przesłać do nas informację dot. planowanej akcji reklamowej, pamiętając, że jeśli dotyczy ona:
- stoiska reklamowego – należy zgłosić się na minimum 14 dni roboczych przed planowaną akcją, podając lokalizację, termin i godziny, w których stoisko ma być wystawione, dobrze jest również przesłać jego wizualizację,
- plakatów – należy podać ich format, liczbę, lokalizację i czas ekspozycji.
W odpowiedzi zwrotnej przesyłamy informację o możliwości rozpoczęcia akcji reklamowej wraz z wyceną, a następnie wzór umowy. Po zaakceptowaniu warunków współpracy przez obie strony, wystawiamy fakturę, którą należy uregulować przed rozpoczęciem akcji reklamowej.
Kontakt:
tel. (56) 611 22 08, kom. 607 513 241
e-mail: fundacja@umk.pl
Cennik reklamy:
Ekspozycja plakatów w budynkach
Plakaty zostają umieszczone w szklanych zamykanych gablotach wiszących w przestrzeniach ogólnodostępnych budynku.
Cenny zostały podane w netto za 1 tydzień ekspozycji plakatu w gablocie.
W przypadku reklamy ofert pracy, praktyk lub kursów dla studentów, oferujemy promocyjną ekspozycję plakatów: Więcej informacji.
PROMOCJA: Przy ekspozycji dłuższej niż 2 tygodnie, rabat 15%. Maksymalny czas ekspozycji – 6 miesięcy.
Budynek | Plakat A2/B2 (1 tydzień/gablota) |
Plakat A3/A4/B3/B4 (1 tydzień/gablota) |
Ilość gablot w budynku |
Biblioteka Główna | 35 zł | 30 zł | 3 gabloty |
Uniwersyteckie Centum Języków Obcych | 30 zł | 25 zł | 1 gablota |
Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina | 30 zł | 25 zł | 1 gablota |
Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia | 20 zł | 15 zł | 1 gablota |
Domy Studenckie | 25 zł | 20 zł | 1 gablota, w każdym domu studenckim |
Wydział Chemii | 20 zł | 15 zł | 2 gabloty |
Wydział Teologiczny | 20 zł | 15 zł | 1 gablota |
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania | 35 zł | 30 zł | 3 gabloty |
Wydział Prawa i Administaracji | 35 zł | 30 zł | 2 gabloty |
Wydział Matematyki i Informatyki | 25 zł | 20 zł | 1 gablota |
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | 25 zł | 20 zł | 1 gablota |
Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie | 25 zł | 20 zł | 1 gablota |
Budynek wspólny: -Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych -Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej -Instytut Nauk Pedagogicznych |
30 zł | 25 zł | 3 gabloty |
Budynek Collegium Humanisticum -Wydział Humanistyczny -Wydział Filozofii i Nauk Społecznych -Wydział Nauk Historycznych |
30 zł | 25 zł | 2 gabloty |
Budynek Collegium Minus -Wydział Filozofii i Nauk Społecznych |
25 zł | 20 zł | 1 gablota |
Mapa z zaznaczonymi miejscami reklamowymi: MAPY GOOGLE
Ekspozycja plakatów na słupach reklamowych
Plakaty zostaja przymocowane do słupów przy pomocy specjalistycznego kleju odpornego na warunki atmosferyczne, jednak nie chroni ich to przed zniszczeniem, dlatego prosimy, aby dostarczone plakaty były wykonane na odpowiednim papierze plakatowym.
UWAGA! W okresie jesienno-zimowych przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych, data rozwieszenia plakatów może ulec zmianie. Prosimy mieć to na uwadze planując akcję reklamową na słupach.
Ceny podane w netto.
Format plakatu | Koszt ekspozycji 1 tydzień/plakat/słup |
A1/B1 | 40 zł |
A2/B2 | 35 zł |
Połowa słupa | 150 zł |
Pozostałe formaty | Uzgadniane indywidualnie |
Rozmieszczenie słupów reklamowych: MAPY GOOGLE
Ekspozycja i kolporaż ulotek/materiałów reklamowych
W przypadku kolportażu ulotek/materiałów promocyjnych, prosimy o kontakt z 14 dniowym wyprzedzeniem, abyśmy uzyskali wszystkie niezbędne zgody.
Ceny podane netto.
- kolprotaż ulotek na terenie kampusu UMK – 100 zł/dzień
- kolportaż materiałów pormocyjnych innych niż ulotki – 150 zł/dzień
- ekspozycja ulotek na terenie budynków UMK – 100 zł/tydzień/jeden budynek
Stoiska promocyjne
W przypadku oferty na stoiska promocyjne, prosimy o kontakt z 14 dniowym wyprzedzeniem.
Budynek/Miejsce | Cena netto za godzinę |
Biblioteka Główna | 100 zł |
Uniwersyteckie Centum Języków Obcych | 100 zł |
Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina | 50 zł |
Domy Studenckie | 50 zł (cena za 1 budynek) |
Przestrzeń otwarta miasteczka akademickiego | 200 zł |
Wydział Chemii | 50 zł |
Wydział Teologiczny | 50 zł |
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania | 100 zł |
Wydział Prawa i Administaracji | 100 zł |
Wydział Matematyki i Informatyki | 80 zł |
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | 80 zł |
Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie | 80 zł |
Budynek wspólny: -Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych -Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej -Instytut Nauk Pedagogicznych |
120 zł |
Budynek Collegium Humanisticum -Wydział Humanistyczny -Wydział Filozofii i Nauk Społecznych -Wydział Nauk Historycznych |
120 zł |
Budynek Collegium Minus -Wydział Filozofii i Nauk Społecznych |
80 zł |
Pozostałe formy reklamy
Reklama w postaci rollupu lub potykacza?
Reklama podczas konferencji naukowej, której jesteśmy współorganizatorem, a może reklama w niekonwencjonalny sposób?
Zapraszamy do kontaktu indywidualnego!
Promocyjna ekspozycja plakatów (ogłoszenia pracy/praktyki/kursy dla studentów)
Oferta dotyczy tylko ogłoszeń pracy, odbycia praktyk lub realizacji kursów dla studentów.
Maksymalny format plakatu: A4
Czas ekspozycji: 3 tygodnie
WARIANT I – 400 zł netto
- Domy studenckie nr 1,2,3,5,6
- Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia
- Biblioteka Główna
- Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35
WARIANT II– 400 zł netto
- Domy studenckie nr 7,8,9,10,11,12
- Biblioteka Główna
- Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35
WARIANT III – 750 zł netto
- Domy studenckie nr 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12
- Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia
- Biblioteka Główna
- Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35