Deklaracja dostępności

Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Amicus Universitatis Nicolai Copernici.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niezgodność (niezgodności) lub wyłączenia wymieniono poniżej:

  • grafiki nie posiadają tekstu alternatywnego lub tekst jest nieprawidłowy,
  • filmy nie posiadają napisów rozszerzonych,
  • filmy nie posiadają audiodeskrypcji,
  • Jednoliterowe skróty klawiszowe dostępne na stronie nie udostępniają możliwości ich wyłączenia, zmiany mapowania, lub aktywności wyłącznie po fokusie elementu,
  • nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze,
  • brak widocznego fokusu aktualnie zaznaczonych elementów,
  • na stronie brak wyszukiwarki i mapy strony,
  • strony nie posiadają nagłówka h1,
  • działanie zamieszczonych linków nie jest zrozumiałe,
  • na stronie występują teksty, które nie spełniają minimalnych wymagań kontrastu do tła,
  • na stronie występują błędy walidacji lub przestarzałe elementy html,
  • dokumenty do pobrania nie posiadają informacji o formacie i rozmiarze.

Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację dostępności cyfrowej sporządzono na podstawie samobadania przeprowadzonego przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Zespołem ds. Studentów Niepełnosprawnych. Kontakt: dostepnosc@umk.pl.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Żądanie i skargi należy przesłać do Zespołu ds. Studentów Niepełnosprawnych adres e-mail dostepnosc@umk.pl.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Z uwagi na korzystanie z sali budynku podmiotu publicznego, podajemy link do dostępności architektonicznej na stronie podmiotu publicznego: Wydział Teologiczny.