Deklaracja dostępności
Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://fundacja.umk.pl/
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
- grafiki nie posiadają tekstu alternatywnego lub tekst jest nieprawidłowy,
- brak widocznego fokusu aktualnie zaznaczonych elementów,
- na stronie brak wyszukiwarki i mapy strony,
- załączniki otwierają się w nowym oknie;
- strony nie posiadają nagłówka h1,
- nieprawidłowa kolejność nagłówków,
- działanie zamieszczonych linków nie jest zrozumiałe,
- linki nie są prawidłowo oznaczone;
- na stronie występują teksty, które nie spełniają minimalnych wymagań kontrastu do tła,
- na stronie występują błędy walidacji lub przestarzałe elementy html,
- dokumenty do pobrania nie posiadają informacji o formacie i rozmiarze.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zespołu Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami na mail: dostepnosc@umk.pl.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż:
- listownie: Zespół Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami, ul. Reja 25, 87-100 Toruń
- mailem: dostepnosc@umk.pl
- lub ustnie – do protokołu, który w czasie spotkania sporządzi pracownik Uczelni.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Deklarację dostępności architektonicznej sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Z uwagi na korzystanie z sali budynku podmiotu publicznego, podajemy link do dostępności architektonicznej na stronie podmiotu publicznego: Wydział Teologiczny.