Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Fundację.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas bezpłatnych wydarzeń/projektów.
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w bezpłatnych wydarzeniach/projektach organizowanych przez Fundację.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem,
b. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją wydarzenia/projektu, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu/projekcie i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane innym instytucjom.
- Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas kursów na wychowawcę wypoczynku/animatora/pierwszej pomocy.
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w kursie organizowanym przez Fundację.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem,
b. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją kursu, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu/projekcie i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane innym podmiotom.
- Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas kursu samoobrony.
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w kursie samooobrony organizowanym przez Fundację.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem,
– wykupienie ubezpieczenia NNW dla uczestników.
b. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją kursu, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu/projekcie i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe będą przekazane instytuacji ubezpieczeniowej.
- Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas wydarzenia "Zabawa Andrzejkowa"
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w wydarzeniu „Zabawa Andrzejkowa” organizowanym przez Fundację.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem.
b. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO:
– przepisy powszechnie obowiązującego prawa dotyczące prowadzenia rachunkowości i podatków.
c. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją wydarzenia, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane innym instytucjom.
- Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas projektu Od Smyka do Kopernika
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w projekcie Od Smyka do Kopernika organizowanym przez Fundację.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem.
b. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO:
– przepisy powszechnie obowiązującego prawa dotyczące prowadzenia rachunkowości i podatków.
c. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją projektu, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu/projekcie i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane innym instytucjom.
- Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas projektu "Mobilne Laboratoria Przyszłości"
Informacja o zasadach przetwarzania danych w związku z wyrażoną ze zgodą na rozpowszechnianie wizerunku
- Współadministratorami danych osobowych są:
- Minister Edukacji i Nauki – ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@mein.gov.pl
- Instytut Badań Edukacyjnych – ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, tel. (22) 24 17 10, e-mail ibe@ibe.edu.pl, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@ibe.edu.pl
- Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie – Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, e-mail sekretariat@ore.edu.pl, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych iod@ore.edu.pl
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Aleje Ujazdowskie 1/3, 00-583, Warszawa, e-mail: AD@kprm.gov.pl
- Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
W ramach uzgodnień Współadministratorzy ustalili, że współadministrowanie obejmuje przetwarzanie danych w celu:
- popularyzacja innowacyjnych rozwiązań i wydarzeń związanych z programem, w tym publikacja wizerunków osób biorących udział w wydarzeniach poprzez umieszczanie zdjęć oraz materiałów audiowizualnych na stronie internetowej Administratora oraz prowadzonych przez niego serwisach internetowych i kontach w portalach społecznościowych
Podstawa prawna przetwarzania:
MEIN:
- 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby na wykorzystanie wizerunku, wyrażona na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 poz. 2509);
- 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.);
- 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes administratora w związku z wyrażoną zgodą na wykorzystanie wizerunku, wyrażoną na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 poz. 2509).
KPRM:
- 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na administratorze, wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 164);
- 6 ust. 1 lit. e RODO – zadanie realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, polegającego na opracowaniu i wdrożeniu Programu GovTech Polska, zawierającego pakiet innowacyjnych rozwiązań cyfrowych dla administracji publicznej, zwanego dalej „Programem”, wynikającego z Uchwała nr 126/2019 Rady Ministrów z dnia 22 października 2019 r. w sprawie Programu GovTech Polska, w tym również dokumentowanie wydarzeń;
- 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, w zakresie przetwarzania danych kontaktowych Stron w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Porozumienia, a także działań promocyjnych administratora danych, dotyczących popularyzacji innowacyjnych rozwiązań i wydarzeń związanych z programem.
IBE:
- 6 ust. 1 lit. f) RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora w zakresie działań promocyjnych dotyczących popularyzacji innowacyjnych rozwiązań i wydarzeń związanych z programem.
ORE:
- 6 ust. 1 lit. e RODO – zadanie realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. poz. 1045 oraz z 2021 r. poz. 1601) oraz Zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 26 lipca 2022 r. w sprawie nadania statutu Ośrodkowi Rozwoju Edukacji w Warszawie (Dz. Urz. MEiN z 2022 r. poz. 71);
- archiwizacja dokumentacji oraz realizacja innych obowiązków prawnych ciążących na administratorach – art. 6 ust. 1 lit c) RODO
- obrony w przypadku ewentualnych skarg i roszczeń – art. 6 ust. 1. lit. f) RODO uzasadniony interes administratora w związku z wyrażoną zgodą na rozpowszechnianie wizerunku, wyrażoną na podstawie art. 81 ust. 1 Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Odbiorcy danych
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania:
KPRM: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, z siedzibą przy ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, w zakresie obsługi KPRM
MEiN – Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki,
IBE: Nie dotyczy
ORE: Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki, al. J.Ch. Szucha 25 00-918 Warszawa
- Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas prowadzenia przez Współadministratorów stron internetowych lub profili w mediach społecznościowych. Pozostałe dane osobowe, w tym dane zawarte w formularzu zgody będą przetwarzane przez okres związany z obroną przed ewentualnymi roszczeniami oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami archiwizacyjnymi, lub w zakresie wynikającym z obowiązków prawnych ciążących na Administratorach.
- Mają Państwo poniższe prawa:
- prawo żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia (odnosi się wyłącznie do danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO) oraz ograniczenia przetwarzania – na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO;
- gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), lub w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit f), informujemy o przysługującym prawie do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją;
- w sytuacji uznania, że przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Przekazywanie danych poza EOG
Dane nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego z zastrzeżeniem ponadnarodowego charakteru przepływu danych w ramach serwisów internetowych/mediów społecznościowych.
Zgodnie z art. 26 RODO, instytucje określone w pkt. 1 zawarły porozumienie o współadministrowaniu, w którym wspólnie i w porozumieniu uzgodniły odpowiednie role oraz zakresy odpowiedzialności każdego Współadministratora za wypełnianie poszczególnych obowiązków w zakresie przetwarzania i ochrony przetwarzania danych osobowych. Szczegółowa treść uzgodnień dostępna jest u każdego z Współadministratorów.
3. Przetwarzanie danych przez Fundację:
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP: 9562056743, REGON: 871550996, KRS: 0000027675.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest umożliwienie udziału w projekcie „Mobilne Laboratoria Przyszłości”.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
a. art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), czyli w prawnie uzasadnionych interesach jakimi są:
– sprawna organizacja wydarzenia,
– możliwość nawiązania kontaktu z Państwem,
b. art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.) wyrażenie zgody na wykorzystanie przez Fundację wizerunku w formie fotografii cyfrowej bądź nagrania filmowego bez ograniczeń czasowych do celów promocji projektów Fundacji. - Dane osobowe będą przechowywane do dnia ustania możliwości dochodzenia roszczeń w związku z organizacją projektu, ale nie dłużej niż wymagają tego odrębne przepisy.
- Przysługuje Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Wniesienie sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w projekcie i ponad to nie rodzi innych skutków.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe zostaną przekazane:
-Minister Edukacji i Nauki
-Instytut Badań Edukacyjnych
-Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie
-Kancelaria Prezesa Rady Ministrów - Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Fundacją w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Państwa praw, prosimy o kontakt pod adres mailowy: fundacja@umk.pl.